Conte contat conte acabat

El dia 19 de maig els alumnes de 4t d’ESO que durant aquest trimestre han treballat el Projecte conte contat conte acabat, han anat a presentar a l’Escola Bressol Can Riva l’espectacle que han preparat per als infants. Es tracta d’un conte de creació pròpia que han animat amb titelles i amb un recull de cançons infantils. Aquest espectacle és un projecte que s’ha desenvolupat conjuntament amb els seus companys de l’optativa de música i d’altres companys que han col·laborat de manera puntual.
Els nens i nenes de l’escola Bressol Can Riva han pogut gaudir d’un espectacle molt bonic, i s’ho han passat d’allò més bé!. Els alumnes de 4rt d’ESO i els professors que hi hem participat ho valorem molt positivament, i també n’hem gaudit molt.