Comencem un projecte Etwinning en alemany

Durant tot el curs els alumnes de 2n i 3r d’ESO que fan l’assignatura d’alemany iniciaran un projecte Etwinning on la llengua vehicular serà l’alemany. Aquest projecte es diu “Auf neuen Wegen Deutsch lernen” (aprendre alemany amb nous camins) i tracta de conèixer-se amb alumnes d’altres centres europeus, en concret de Polònia, Itàlia i Turquia, i compartir, amb ells, interessos, experiències, etc… i tot en alemany!!!!

La primera tasca ha sigut crear un Padlet on tots ens hem presentat i hem creat un avatar nostre perquè els altres centres ens poguessin conèixer. La segona tasca que estem acabant tot just ara és la d’escriure una carta a mà amb un/a alumne/a d’un altre centre i enviar-la per després donar-li resposta. Ens serveix molt per posar en pràctica la llengua alemanya i que el que aprenem a classe es vegi reflectit després en entendre’s amb persones d’altres indrets.

Us seguirem informant…