El passat dimarts 13 de maig, els alumnes de 1r d’ESO van realitzar el concert del projecte FEM ÒPERA! que organitza el Servei Educatiu del teatre Kursaal de Manresa com a cor d’escena en l’espectacle “De l’òpera al musical”, sota la direcció de professionals, acompanyats de músics en directe i cantants solistes.
És tot un viatge musical que ens porta a l’origen dels musicals amb àries mítiques com el “Cor de peregrins” de Tannhaüser fins arribar als musicals de prestigi com Els Miserables.
Aquest concert era la cloenda d’un treball portat a terme al llarg del curs des de l’assignatura de Música. Tant les famílies com els docents que vam tenir l’ocasió de viure-ho en directe, l’experiència de sentir els nostres alumnes en aquest espectacle d’alt nivell va ser molt especial i ple d’emocions.
Per aquells que no vau poder venir o us vingui de gust rememorar-lo, us deixem una petita mostra del concert, per tal que ho pugueu gaudir!!


