VAGA EDUCATIVA

Benvolguts pares i mares:

Davant la convocatòria de VAGA EDUCATIVA d’alumnes i professors en protesta per les polítiques del Departament d’Educació pel dimecres 25 de maig de 2022, un nombre indefinit de professors i professores pot exercir el dret de vaga, per la qual cosa es pot donar la circumstància que en algunes hores, o en totes, del 25 de maig, alguna classe quedi alterada i s’hagi d’acollir als serveis mínims normatius.

Una vegada reunit el consell de delegats del centre de segon cicle d’ESO (3r i 4t) i batxillerats, el nostre alumnat ha decidit secundar-la. En canvi els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a exercir vaga i, per tant, han de venir a classe.

Així mateix aprofitem l’avinentesa per recordar-los que l’absència dels alumnes ha d’estar en tots els casos justificada pels pares/mares o tutors/es legals mitjançant els comunicats corresponents.