COLÒNIES LINGÜÍSTIQUES A TOSSA DE MAR A 3r ESO

Del 9 al 13 de maig, 22 alumnes de 3r d’ESO van realitzar unes colònies lingüístiques en anglès a Tossa de Mar (English Week).
Es van allotjar durant 5 dies en uns preciosos bungalows de fusta i van realitzar activitats lúdiques en anglès durant 6 hores i mitja cada dia.
Els seus monitors eren irlandesos, per tant van utilitzar l’anglès en tot moment.
Entre les activitats que van fer, cal destacar el camp d’aventura (tir en arc, tirolina, rocòdrom, capses…), les activitats a la platja (paddle surf, kayak, patinet…), les gimcames, els jocs de platja, els balls, la creació d’un rap, la visita a Tossa de Mar… i moltes més!
La sortida va ser organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres i les professores acompanyants van ser Eva Cervera i Laia Manresa.
En general, podem dir que l’alumnat s’ho va passar d’allò més bé!. De fet, tots volien allargar l’estada una setmana més!
Des del Departament de Llengües Estrangeres vetllem per motivar el nostre alumnat per l’aprenentatge dels idiomes estrangers. Des d’aquí animem a tot l’alumnat a participar de totes les activitats proposades.