CAMBRIDGE EXAMS AND THE BIG CHALLENGE

Durant el mes de maig, 22 estudiants del centre s’han presentat a les proves de Cambridge per l’obtenció dels nivells B1 i B2 d’anglès.
Recordem que el nostre centre és examinador i preparador d’aquests exàmens, per tant és una garantia d’èxit.
En general, podem dir que els nostres alumnes n’han sortit amb bones sensacions. Estem pendents dels resultats!
Per altra banda, durant el mes d’abril, 10 alumnes de cada curs d’ESO (en total, 40 alumnes del centre) van participar al concurs d’anglès online The Big Challenge. Estem pendent també de les puntuacions i dels premis!
Des del Departament de Llengües Estrangeres animem a l’alumnat a participar de totes les activitats que oferim, de cara a motivar-los per un millor aprenentatge de les llengües estrangeres.