TRANSPORT ESCOLAR CURS 2023/2024

Informem que a partir del dia 15 de juny de 2023 s’inicia el període de presentació de les sol·licituds per fer ús del transport escolar del curs 2023/2024.

Aquesta presentació s’ha de fer, via telemàtica, a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Ebre, accedint al següent enllaç i seguint els passos que s’indiquen tot seguit.

• En l’apartat CATÀLEG DE TRÀMITS s’haurà de clicar a: AJUTS D’ENSENYAMENT (Sol·licitud per fer ús del servei de transport escolar, curs 2023-2024) i anar a la tramitació electrònica (e tramitació Electrònica) on caldrà identificar-se electrònicament, amb l’idCAT mòbil, certificat digital o amb els sistemes de claus concertades de Cl@ve.
  •  S’hauran d’emplenar les dades relatives a l’alumne/a per al qui es sol·licita el transport escolar (una sol·licitud per alumne/a).
  • Un cop signat el tràmit es rebrà un correu amb el corresponent número de registre d’entrada i el tràmit haurà finalitzat.
  • El termini per presentar aquesta sol·licitud serà del 15 de juny fins al 16 de juliol de 2023, ambdós inclosos.

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte al correu electrònic ensenyament@baixebre.cat o al telèfon 977 445308.