Sortida a l’Oceanogràfic de València

El passat 18 d’abril els alumnes de 3r ESO i els alumnes de Ciències de Batxillerat van fer una visita a l’Oceanogràfic de València (Fotos).

L’Oceanogràfic està situat en el complex arquitectònic avantguardista de la Ciutat de les Arts i les Ciències de València, constitueix un autèntic homenatge als mars i oceans del planeta i conté aquaris de grans dimensions que reprodueixen fidelment els ecosistemes marins més importants.

Es tracta de l’aquari més gran d’Europa i en ell es pot recórrer el túnel submarí més gran d’Europa. Estan representats els principals mars i oceans del planeta en els seus aquaris personalitzats:
1.Àrtic, amb les seves belugues i pingüins.
2. Oceans (Pacífic i Atlàntic) amb taurons de fins 4 metres i moltíssimes espècies de rajades i altres peixos.
3. Tropicals : amb una col·lecció de meduses impressionants.
4. Mediterrani.

Vam poder visitat també la zona de rèptils amb tortugues gegants i cocodrils i el seu aviari. Vam poder veure com alimentaven a les rajades a la zona d’oceans, ja que ens van deixar quedar tota l’estona a dintre del túnel.
Els alumnes van gaudir també amb l’espectacle de dofins on es pretén conscienciar els més joves sobre la fragilitat del planeta i els ecosistemes aquàtics i l’afectació del canvi climàtic en aquestes espècies.
Vam gaudir molt amb la visita i se’ns va fer molt curta, ens vam quedar en ganes de més…