MOBILITAT ERASMUS+ A GRÈCIA (4t ESO)

Del 22 al 27 de gener, 7 alumnes de 4t d’ESO han realitzat una mobilitat a Atenes (Grècia) (Fotos). Aquest viatge forma part del projecte Erasmus+ «BRIDGE the gap», que engloba 5 instituts de diferents països d’Europa (Alemanya, Itàlia, República Txeca, Grècia i Espanya) i durant el qual es treballa el tema comú dels valors. Si a l’anterior mobilitat a Alemanya es va treballar la diversitat de gènere, en aquest cas s’ha treballat el tema dels refugiats.

Tot i que només uns alumnes seleccionats de 3r i 4t d’ESO tenen l’oportunitat de viatjar en aquest Erasmus+, el projecte té repercussió en tot l’institut, sigui en activitats directes o bé altres accions (projectes, exposicions al hall…).

Durant l’estada a Grècia, els 7 alumnes de 4t d’ESO van conèixer la realitat social i educativa del país i van realitzar activitats en torn al tema dels refugiats. A més, van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà dos centres de refugiats i un centre d’atenció per aquestes persones. A part de la vessant educativa, els estudiants van visitar la capital grega, van enlluernar-se amb l’Acròpolis i van fer moltes amistats noves.

De ben segur que ha estat una experiència inoblidable per ells.

Des del Departament de Llengües Estrangeres de l’Institut de Camarles vetllem per oferir al nostre alumnat enriquidores experiències tot utilitzant la llengua anglesa de manera vehicular.