MOBILITAT A CAMARLES. FI DE PROJECTE SMART WASTE MANAGERS

Del 12 al 17 de juny va tenir lloc l’última mobilitat del Projecte a Camarles, Espanya. Tots van arribar diumenge i dilluns vam començar les nostres activitats. En primer lloc, vam visitar l’escola i els alumnes espanyols van presentar la seva escola, els seus pobles i la zona on viuen. Després van fer uns tallers sobre el tema Residus d’aigua (anàlisi de l’aigua, construcció d’una planta de residus d’aigua, alguns esports aquàtics, estadístiques sobre consum d’aigua i ciutat verda). A la tarda vam visitar Tortosa. El dimarts vam anar a visitar la Tarraco romana i vam fer un kahoot sobre el conjunt històric i aquells temps. Dimecres els alumnes van treballar unes infografies i després van visitar el centre d’interpretació de l’arròs i el Delta de l’Ebre fent uns tallers a Món Natura. Dijous vam treballar les ponències finals i vam fer l’avaluació de la mobilitat i el final del Projecte. Vam presentar els resultats sobre el Residus d’Aigua i les infografies de final de projecte resumint tots els aspectes que hem estat treballant durant aquests tres anys. Després vam fer una cerimònia de certificació, vam anar a dinar tots plegats i després vam fer una festa final a l’Ampolla.

Aquí teniu l’enllaç a un vídeo amb fotos del projecte!.