ESTADA ERASMUS SMART WASTE MANAGERS A PORTUGAL

De l’1 al 6 de març, 5 alumnes ( Carla Estorach, Ares Martí, Iacma Papaseit, Gerard March i Joan Martínez)  i 2 professores ( Atenea Sauras i Olga Bertomeu) han assistit a l’estada Erasmus a Montemor-o-Novo del projecte Erasmus+ Smart Waste Managers. Els alumnes han estat acollits en famílies i han participat de les activitats del projecte: presentacions,  seminaris sobre el malbaratament del temps, fer un video donant consells per a gestionar millor el temps, fer un pòster amb idees per aprofitar millor el temps, visita a Lisboa, acollida per les autoritats del poble, una activitat per conèixer el poble i als seus companys, sopar amb totes les famíies, concert i entrega de diplomes entre altres. Hem fet noves amistats, nous companys de feina i hem aprofitat per arribar a conclusions sobre el nostre primer tema del projecte ” Time Management” i fer el producte final.  Aquí teniu unes fotos que resumeixen la nostra estada. Ara a seguir treballant  i preparant la pròxima!