El passat divendres 24 de maig, alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari tecnològic van estar a RobotEbre, la mostra de robòtica educativa i programació de les Terres de l’Ebre. (Fotos)
Enguany, ja en la quarta edició, la fira s’ha celebrat al pavelló firal de Remolins (Tortosa) i a la universitat Rovira i Virgili – Campus Terres de l’Ebre. Després dels parlaments inaugurals, es va dur a terme una xerrada sobre un tema tan actual com és “L’evolució tecnològica i les professions del futur”, per Albert Ollé. A continuació, els alumnes van poder participar en dos tallers al Campus Terres de l’Ebre de la URV, els quals van ser: “Cúpules de Leonardo” i “Realitats sonores Augmentades”.
Seguidament, vam poder visitar els projectes que havien realitzat els alumnes de diferents centres docents de les Terres de l’Ebre que allí exposaven.
A l’espai reservat per al nostre institut, es van mostrar varis projectes realitzats per alumnes i professors, en els quals es combinava l’electrònica, la programació, el treball amb fusta i l’enginy.
En el recinte firal, hi havia la nomenada “zona dels reptes”, on vam poder veure una batalla de robots sumo i seguidors de línia.
Durant tot el matí els alumnes van tenir l’oportunitat d’estar en contacte amb la Tecnologia, tant als tallers com a la mostra, i d’intercanviar idees i coneixements amb alumnes i professors d’altres centres, sempre tan instructiu i enriquidor.

