ELS ALUMNES DE 4t AL CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE L’ARRÒS I A AMIBLU

El dimecres 15 de maig, els alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari tecnològic van realitzat una sortida pedagògica en la que es van visitar dos llocs del municipi de Camarles (Veure fotos). Primerament, es va visitar el “Centre d’interpretació de l’arròs”, ubicat a l’edifici de l’antiga Cooperativa Agrícola Arrossera de Camarles. Allí es va poder veure el procés del cultiu de l’arròs al Delta i les transformacions que sofreix al molí fins arribar a la botiga.

Seguidament, van assistir a una visita guiada a l’empresa multinacional Amiblu, situada al polígon industrial Venta Nova. Durant la visita a planta, es va poder veure el procés de producció de canonades i elements complementaris.

Els alumnes van mostrar molt interès en ambdues visites, ja que van poder veure possibles sortides professionals i relacionar-les amb estudis post-obligatoris que poden cursar.