Projectes pel 50è aniversari

Aquest curs estem de celebració, commemorant el 50è aniversari de la creació de l’institut Bernat Metge. Per tal de compartir la història de l’institut amb l’alumnat actual, l’equip de professorat ha dissenyat un conjunt de projectes per tots els nivells de l’ESO per realitzar entre el 21 i el 24 de febrer.

Aquests dies, l’alumnat dels quatre nivells hauran de realitzar 3 projectes ben diversos, barrejant activitats com el geocaching, l’scape room, realització de podcasts, visites i xerrades, disseny d’auques, etc. La distribució horària d’aquests dies també serà singular, amb franges de treball de dues hores i dues franges d’esbarjo.

Aviat us podrem compartir imatges del treball i dels productes elaborats per l’alumnat!