Projecte JEC

Els joves estudiants de l’assignatura Biologia i Geologia de 4art d’ESO participen enguany del projecte Joves per l’Emergència Climàtica del programa Escoles + Sostenibles de l’Ajuntament de Barcelona.

Es tracta de realitzar una recerca real a l’institut amb una pregunta escollida per l’alumnat entorn la mobilitat sostenible. En el vídeo podeu sabeu més sobre la motivació dels nostres alumnes.

El projecte el realitzen uns 20 centres educatius i finalitzarà al maig en un congrés on tots els joves es reuniràn i compartiran la seva experiència. Un cop allí, podran fer una petició formal a l’ajuntament amb les seves propostes per millorar la mobilitat als entorns del centre i fer-la més sostenible.