Física i Tecnologia al parc d’atraccions Tibidabo

El dijous 18 de maig tot l’alumnat de 3r d’ESO va gaudir d’un matí al Parc d’atraccions del Tibidabo per realitzar l’activitat didàctica anomenada “Ciència, Tecnologia i Medi ambient a l’entorn del Tibidabo”.

A través de l’estudi i el gaudi de pujar a les atraccions de Crash cars, Tibidabo express, Piratta, Muntanya russa, i també el Dididabo (cinema 4D), l’alumnat va repassar conceptes cientifico-tècnics com la llei de la conservació de l’energia, el moviment i les forces, els circuits elèctrics i els mecanismes de transmissió de moviment.

Aquesta és una activitat escolar molt consolidada al Parc d’atraccions, i econòmicament s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de l’AFA de l’institut i el Programa de Millora d’oportunitats educatives (PMOE) del Departament d’Educació.