Continua el projecte Enginy

Dins del Programa Enginy, l’alumnat de 3r d’ESO participant realitza dos tallers fora del centre:

Àmbit: moda i estètica
Entitat: Escola de perruqueria Colomer
Aquest taller s’encara a l’ajuda de la construcció de vocacions professional a partir del coneixement de les característiques principals del sector de la imatge personal. Al llarg del projecte l’alumnat rebrà formació específica de manicura i maquillatge i tècniques de comunicació i de treball en equip en un entorn totalment professionalitzador. A la última sessió del taller es farà una orientació laboral dirigida per un professional del sector.

Àmbit Oficis-Indústria 4.0
Entitat: Impulsem
Aquest projecte pren com a element d’orientació la matèria i els oficis. A partir del coneixement de la matèria primera, el metall, i les seves innumerables potencialitats, es coneixeran diferent tècniques de treball que permeten associar-se a diferents professions vinculades als àmbits de l’artesania i de la indústria.

El programa Enginy és promogut pel Consorci d’Educació de Barcelona, i els diferents projectes i/o tallers que s’ofereixen esdevenen un tastet d’oficis i de nous aprenentatges que abasten diferents àmbits professionals (tecnològic, artístic, ocupacional, humanístic, esportiu…) i pretenen ser una eina d’orientació inspiradora per al despertar de vocacions entre l’alumnat que contribueixi a la definició del que serà el seu futur educatiu i professional per mitjà de nous contexts d’aprenentatge tant per a l’alumnat com per al professorat.