Celebració del 17M, Dia contra la LGTBIfòbia

Gràcies a la dedicació i compromís d’un grup d’alumnes i docents, membres de la Comissió de gènere i diversitat de l’institut, el passat dijous 16 de maig es van organitzar diversos tallers i activitats per celebrar el Dia Internacional contra la LGTBI-fòbia (homofòbia, la transfòbia i la interfòbia). Aquesta jornada commemora que l’any 1990 l’Assemblea General de l’Organització Mundial de la Salut (OMS) va eliminar l’homosexualitat femenina i masculina de la llista de malalties mentals.

També es va comptar amb la col·laboració d’en Fermin, voluntari de l’Associació AHORA DÓNDE-LE REFUGE para jóvenes víctimas de la LGTBIfobia en su entorno familiar, que va fer una sessió molt interessant per l’alumnat de 1r i 2n d’ESO explicant la tasca de l’associació i el suport que ofereixen als membres del col·lectiu.

Aquí us deixem algunes imatges de la jornada