Celebració de la diada de Sant Jordi

El proper divendres 21 d’abril celebrarem de nou la diada de Sant Jordi, amb un programa d’actes que reflectiran l’esperit creatiu de l’alumnat (i el professorat!) de l’institut.

L’acte central de la celebració serà el lliurament dels 43ns premis Sant Jordi, en les diverses modalitats, que cada any incorporen el reconeixement de nous llenguatges expressius: fotografia esportiva, llenguatge audiovisual i anàlisi històrica, còmic … A més del lliurament dels premis, l’alumnat també podrà gaudir de diverses activitats fortament vinculades a l’esperit literari de la jornada.

I aquí us deixem la il·lustració que el professor Alexis Aldeguer ha dissenyat per acompanyar aquest dia. Una bona mostra de l’ànima artística de l’institut!