Al Bernat som Olímpics!

L’alumna Ariadna Mulero de 2n de Batxillerat ha estat la segona classificada de la fase local de l’Olimpíada d’Economia celebrada a la Universitat Pompeu Fabra el passat dia 21 de març.

La prova va estar realitzada per alumnat d’arreu del país de forma simultània en les principals universitats; Universitat Pompeu Fabra, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona, Universitat de Lleida i Universitat de Girona.

L’alumna d’aquesta forma podrà participar en la XV OLIMPIADA ESPAÑOLA DE ECONOMÍA, que enguany se celebrarà a Logronyo (a la Facultad de Ciencias Empresariales de la Universidad de La Rioja) els dies 19, 20, i 21 de juny de 2024.

Tota la informació sobre la Fase Nacional es pot consultar a la web de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de La Rioja.

Estarem atents a la participació! Enhorabona, Ariadna!