Acte de comiat alumnat 2n Batxillerat

El 18 de maig es va celebrar l’acte de comiat de la promoció de 2n de batxillerat 2021 – 2023, amb la presència de famílies i professorat, que van acompanyar aquest alumnat que ben aviat continuarà la seva trajectòria formativa o professional fora de l’institut.

La professora Verònica Llerena, coordinadora d’activitats, va ser l’encarregada de conduir l’acte, i anar donant veu a les diferents intervencions.

En primer lloc, va intervenir la directora del centre, la Imma Solé, que va deixar pas a l’equip de tutoria, format pel Sergi Rusiñol i la Carme Murillo. Tots tres, amb estils i contingut ben diferents, van acomiadar-se de l’alumnat amb paraules de motivació vers el futur, i recordant-los que el Bernat Metge sempre estarà obert per rebre’ls.

Posteriorment, tres representants de l’alumnat, la Júlia Pérez, la Jessica Quiliche i l’Iván Rubio, van donar la rèplica, amb textos molt emotius i plens de referències i humor. El tancament d’aquesta part va estar a càrrec de l’alumna Xin Lin, que va deixar tothom bocabadat amb la seva coreografia K-pop.

Tot seguit, alumnes, famílies i docents van poder compartir molts records i imatges de la seva etapa a l’institut Bernat Metge gràcies al muntatge audiovisual que l’alumnat havia preparat. Finalment, en Josep Maria Navarra, coordinador de Batxillerat, acompanyat de l’equip de tutoria, va lliurar les fotografies de grup a tot l’alumnat.

La celebració va continuar amb un sopar conjunt entre alumnat i professorat en un restaurant proper al centre.

Volem agrair la col·laboració i el suport de l’AFA que ha permès organitzar un comiat tant lluït i emotiu.

Nois, noies, moltes felicitats!