Nova edició de la Jornada sostenible

El 16 de desembre es va celebrar una nova edició de la Jornada sostenible i Mercat d’intercanvi. Gràcies a l’empenta i implicació dels membres de la comissió de sostenibilitat #BernatVerd i un bon nombre d’alumnat col·laborador de tots els nivells educatius es va aconseguir dissenyar una oferta d’activitats diversa i engrescadora.

La jornada, a més, va comptar amb la participació i presència de diverses entitats com Justícia i Pau o l’Assemblea de Cooperació per la Pau, que van dinamitzar activitats o van recollir les impressions i valoracions de l’alumnat i el professorat.

A banda de la 14a edició del Mercat d’intercanvi, l’alumnat va poder participar en tallers relacionats amb la reutilització de roba, menjar sostenible, petjada de carboni, etc, conjuntament amb sessions a l’aula de sensibilització i reflexió.