Lectures explosives: un club de lectura augmentada

Els passats dies 3 i 4 de novembre els alumnes de 1r i 4t d’ESO van assistir al 42 Festival de gèneres fantàstics de Barcelona, on van poder gaudir d’una trobada amb els escriptors dels llibres “El dia de l’esquerda” i “Les últimes paraules“.

Aquesta activitat forma part del programa Lectures explosives, on participa l’institut i que és una proposta del Programa d’Acció Lectora de Biblioteques de Barcelona. En aquest programa, al llarg del curs 2022-2023, més de cinc-cents alumnes de secundària llegiran obres de ciència-ficció i de fantasia. Es tracta d’un projecte que combina dinàmiques de clubs de lectura, trobades amb els autors o persones vinculades a les obres, i visites a espais relacionals amb les novel·les. Una manera de treballar la lectura a través d’experiències significatives per als estudiants.