Guanyadors als mSchools Student Awards 2022

Ja fa uns anys que l’alumnat de 4t d’ESO, dins de l’assignatura de Tecnologia, participa en el concurs mSchools Student Awards, el qual reconeix la tasca duta a terme per alumnes i docents durant el curs escolar dins el programa mSchools i les seves diferents iniciatives. L’alumnat participa en la categoria App Education, adreçada a 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i cicles formatius.

En diverses ocasions els equips del Bernat Metge han arribat a ser finalistes, i aquest any hi havia una representació de dos equips, coordinats per les professores Zulema Josa i Elisabet Suárez.

La bona feina, les idees innovadores i originals i el treball constant s’han vist finalment recompensats, i l’equip format per l’Iker, el Pol, el Gabriel, el Marc i el Nacho, desenvolupadors de l’app Stressn’t, ha estat guardonat amb un dels premis de la categoria App Education.

La seva aplicació, molt centrada en l’anàlisi de la salut mental dels joves i adolescents, ha estat reconeguda pel jurat i esmentada en l’acte de lliurament de premis de forma destacada.

Moltes felicitats a les dues professores i a tots dos equips, i especialment als responsables de l’aplicació pel seu èxit!