Fem xarxa per la igualtat i la coeducació!

El proper dimarts 14 de febrer se celebra la I Trobada de Comissions de Gènere, Feminismes, Coeducació i Igualtat dels Instituts Públics de Catalunya. L’institut Bernat Metge participarà en aquesta trobada amb cinc alumnes com a representants de les comissions XAJI (Xarxa Activa del Jovent per la Igualtat) i LGTBIQA+.

L’objectiu principal de la trobada és que les persones que formen part d’aquestes comissions en els diferents centres educatius puguin disposar d’un espai on trobar-se, compartir inquietuds, coneixements i experiències i donar-les la possibilitat de començar a treballar en xarxa.

La trobada es realitzarà a l’Espai Jove La Fontana, de Barcelona, i les alumnes aniran acompanyades per dos docents membres també de les comissions.