Comiat promoció 2n batxillerat

El 18 de maig es va celebrar l’acte de comiat de la promoció de 2n de batxillerat, de nou en un format presencial. Això va permetre que les famílies i el professorat poguessin fer costat l’alumnat que finalitza l’etapa, i que ben aviat continuarà la seva trajectòria formativa o professional fora de l’institut.

La professora Verònica Llerena, coordinadora d’activitats, va ser l’encarregada de conduir l’acte, i anar donant veu a les diferents intervencions. Així, l’equip de tutoria, format pel Jordi Ortí i la Carme Murillo, va acomiadar-se de l’alumnat amb paraules de motivació vers el futur, de manera similar a com també ho va fer el director del centre, en Guillem Romeu.

En Josep Maria Navarra, coordinador de Batxillerat, acompanyat de l’equip de tutoria, va lliurar les fotografies de grup a tot el grup, i la sorpresa de la vetllada la va protagonitzar l’alumnat de la modalitat socio-humanística, que havia preparat un petit obsequi pels membres de l’equip docent.

Finalment, alumnes, famílies i docents van poder compartir molts records i imatges de la seva etapa a l’institut Bernat Metge gràcies al muntatge audiovisual que l’alumnat havia preparat per cloure l’acte.

Nois, noies, moltes felicitats!