L’alumne Xavier Correa ha estat seleccionat pel Programa Argó

El Programa Argó agafa el nom del vaixell que va portar als argonautes als confins del món. Des d’aquest punt de vista, Argó té la voluntat d’acompanyar els estudiants que es troben en la transició entre la secundària i la universitat. La UAB, va engegar aquest Programa el curs 2003-2004 i des d’aleshores ha tingut 3 objectius: estrènyer els vincles de la UAB amb l’ensenyament secundari, facilitar als estudiants de batxillerat i cicles formatius la transició i l’acollida a la Universitat i oferir al professorat de secundària la possibilitat d’actualitzar els seus coneixements.

En el marc del Programa Argó, el Consell Social dóna suport a la convocatòria anual del Premi Argó a treballs de recerca de batxillerat i a projectes de cicles formatius de grau superior, amb la finalitat de reconèixer l’esforç dels estudiants i d’incrementar els vincles amb els centres d’ensenyament superior.

L’alumne Xavier Correa i la professora Vanesa Portela:

unnamed