Consell escolar

El Consell Escolar és un òrgan de participació i consulta de la comunitat educativa.

El Consell Escolar del centre es reuneix preceptivament una vegada al trimestre i sempre que el convoca la directora del centre o ho sol·licita al menys un terç de les seves persones membres. A més, s’ha de fer una reunió a principi de curs i una altra a la seva finalització.

El Consell Escolar està integrat per:

• La directora, que el presideix.
  • El cap d’estudis.
  • Un o una representant de l’ajuntament de la localitat on es troba situat el centre.
  • La secretària del centre que assisteix amb veu i sense vot i exerceix la secretaria del consell.
  • Els 6 representants del professorat que s’elegeixen pel claustre.
  • Els i les representants de l’alumnat i dels pares i mares o tutors, elegits respectivament per ells i entre ells.
  • Un o una representant del personal d’administració i serveis, elegit per i entre aquest personal.