Xa Mediaubenç

Aquest divendres 26 de març de 2021, celebrarem la Xa Mediaubenç . Enguany la Jornada Mediambiental de l’Institut Aubenç s’ha preparat en format presencial i telemàtic i estarà tota ella disponible al Google classroom. Se n’ha creat un per a cada curs, i les diferents activitats s’aniran mostrant a l’alumnat de forma automàtica a mesura que avanci la jornada.
A hores d’ara ja s’ha enviat la invitació corresponent al correu de l’alumnat i el professorat responsable que cal acceptar per poder-hi accedir.
Cal recordar que per participar a les diferents activitats de la Jornada s’ha de portar:
– El portàtil carregat de casa
– Auriculars
– Una agulla d’estendre roba.
– Estoig i estris de dibuix (colors i retoladors, regle, escaire, cartabó, compàs..)
– Esmorzar residu 0 (amb envasos reutilitzables tipus boca’n’roll, carmenyola, cantimplora…)
Us hi esperem!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *