PREINSCRIPCIÓ A L’INS AUBENÇ 2021-2022

Període: del 17 al 24 de març de 2021
Sol·licitud:
Novetats:

        •  A partir d’aquest curs totes les sol·licituds són en format telemàtic, per tant, no hi ha la
          possibilitat de full de preinscripció en paper.
        • No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en
          primera opció.

Hi ha dos tipus de sol·licitud:

o Electrònica: cal identificació digital

Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve,
idCat, etc. Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil,
l’idCat Mòbil, us expliquem com:
Cal complir els requisits següents:
· Ser major de 16 anys
· Disposar de DNI/NIE/Passaport/Doc identificador d’un país de la UE o targeta
de residència comunitària
· Disposar d’adreça de correu electrònic i un telèfon mòbil a efectes
d’identificació i contacte
· Targeta sanitària per la teva identificació
Accediu a l’adreça https://idcatmobil.seu.cat/ i trobareu les instruccions pas a pas de
com fer-ho.
Per utilitzar l’idCAT Mòbil només cal introduir el número de document d’identitat i el
número de telèfon mòbil en el web on calgui identificar-se electrònicament per fer un
tràmit. Tot seguit es rep un missatge al telèfon, que conté una clau d’accés per
introduir-la en el web. En aquest cas, al tràmit de sol·licitud de preinscripció.
Una vegada identificats, caldrà entrar el número d’identificació de l’alumne/a a RALC
que us proporcionarà l’escola on està matriculat per poder recuperar les seves dades
personals i acadèmiques, omplir les preferències i enviar la sol·licitud. En la majoria de
casos no caldrà fer res més ni adjuntar cap tipus de documentació, donat que s’haurà
fet l’intercanvi de validació de les vostres dades amb totes les administracions
implicades.

o Suport informàtic: sense identificació digital

Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm.
d’Identificació d’alumne i omplir el formulari, a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades
amb les administracions implicades i adjuntar escanejada o fotografiada la
documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la
que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

Puc presentar dues sol·licituds a dos centres diferents per uns mateixos estudis?
No, en cap cas. S’ha de presentar una sola sol·licitud i indicar-hi per ordre de preferència els
diferents centres als que us interessa inscriure la vostra filla o fill.
Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?
Podeu posar-vos en contacte telefònic amb el centre al 973470444 i us ajudarem a complimentar el procés.
Com puc saber els criteris pels barems i la seva puntuació?
Trobareu tota la informació sobre criteris, calendari i la resta d’informació respecte el procés
de preinscripció a la pàgina web
https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici
INFORMACIONS I/O RECOMANACIONS:
· Tenir fotografiada o escanejada la documentació en el mateix dispositiu des d’on es fa
la sol·licitud.
· El codi de centre del nostre centre és 25006471, el necessitareu per indicar a quin
centre voleu preinscriure-us.
· Demaneu al vostre centre actual el Núm. d’Identificació de l’alumne a RALC per poder
lligar la sol·licitud al seu expedient acadèmic i personal.
· Cenyiu-vos al calendari establert. Lliurar la sol·licitud o la documentació fora de
termini us fa perdre tots els drets d’adscripció amb el risc que això comporta:
quedar-se sense plaça al centre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>