Fes la preinscripció a l’INS Aubenç per al curs 2020/2021!

IMPORTANT: INFORMACIÓ ACTUALITZADA (13/05/20) a l’apartat “Preinscripció presencial”

Les dates de les preinscripcions són:

A l’Educació Secundària Obligatòria:

Des del dia 13 fins al 22 de maig (ambdòs inclosos).

Al Cicle Formatiu de Grau superior en Comerç Internacional:

Del 10 al 17 de juny (ambdòs inclosos)

Així, com a prevenció davant el coronavirus, es promou la preinscripció telemàtica, i el tràmit es podrà fer tot online, a través del portal preinscripcio.gencat.cat

Feu clic a “Llegeix més” per veure les instruccions per la preinscipció telemàtica de l’ESO.

Instruccions:

1. Preinscripció telemàtica:

• Haureu d’omplir el formulari telemàtic i enviar la documentació necessària escanejada o fotografiada mitjançant un correu a la bústia electrònica del centre, demanat en primera opció.  El correu de l’Ins Aubenç és c5006471@xtec.cat
  • Si teniu algun dubte podeu  escriure un missatge al correu del centre (c5006471@xtec.cat) o telefonar al següent número 644724864.

2. Preincripció presencial (només en cas de no poder-la fer telematicament):

• Si no podeu dur a terme la preinscripció per via telemàtica o teniu algun dubte, us atendrem presencialment, podeu demanar cita prèvia:
          • Per correu electrònic: c5006471@xtec.cat
          • Pel calendari de reserves: clic aquí
          • Per telèfon: 644724864

L’horari d’atenció presencial serà de 10 a 13h, del 19 de maig i fins el 22 de maig, amb cita prèvia i amb total garantia de salut i seguretat.

• Al centre hi ha d’anar el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona),
  • Heu de de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa.
  • Us recomanem que porteu el vostre propi bolígraf .
  • Recordar la recomanació de portar mascareta i guants.
  • No podran  acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes. En aquest cas, podran autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

3. Documentació:

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat dels documents següents:

• Original i còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i còpia del DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

Si teniu algun dubte podeu escriure un missatge a c5006471@xtec.cat o telefonar al número 644724864.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *