25 de gener Sant Pau
Us recordem que el proper dijous, 25 de gener, és festa local a Sant Pol de Mar. Per tant, l’escola romandrà tancada. Divendres és jornada lectiva.
25 de gener Sant Pau Llegeix més»
Us recordem que el proper dijous, 25 de gener, és festa local a Sant Pol de Mar. Per tant, l’escola romandrà tancada. Divendres és jornada lectiva.
25 de gener Sant Pau Llegeix més»
Aquest curs 2017-18, l’Escola Sant Pau participa en el Programa Cultura Emprenedora a l’escola, impulsat per la Diputació de Barcelona. Es tracta d’un programa innovador que fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària. En concret, s’està duent a terme amb els cursos de cinquè. Durant aquest curs escolar,
[slideshow_deploy id=’2842′] El 11 de enero nos desplazamos hasta la Garrotxa con los alumnos de 2n de ESO para visitar el casco antiguo de la villa de Besalú. La visita formaba parte del proyecto artístico-social “¿Cómo era la vida en la Edad Media?”. Durante el viaje a través de las comarcas del Maresme, la Selva,
Retorno al pasado medieval Llegeix més»
Benvolgudes famílies, Esperem que hàgiu gaudit d’aquestes festes i us desitgem una bona entrada d’any. Aprofitem per publicar el menú del menjador d’aquest mes de gener.
Hem encetat amb els alumnes de l’optativa de Francès de 1r d’ESO una primera activitat de matemàtiques amb metodologia EMILE (Enseignement d’une Matière par l’Intégration d’une Langue Étrangère). Hem fet un kahoot de matemàtiques en francès amb l’objectiu de treballar en context part del vocabulari de la matèria. Els nois i noies, malgrat ser per
Iniciem el GEP de francès. Llegeix més»
Enguany amb els grups de tercer de l’ESO hem iniciat un nou projecte que té per títol “Relacions Nord-Sud”, amb l’objectiu de fer visibles als alumnes les relacions de desigualtat existents entre els països del Nord, rics, i els del Sud, pobres. Un seguit d’activitats han acollit qüestions cabdals com el drets humans i la
Projecte Nord Sud Llegeix més»
Clicant a la imatge, podreu accedir al reportatge audiovisual de l’espectacle “Estimem el Nadal” que va tenir lloc ahir, dimecres 20 de desembre, al pati de l’escola. Moltes gràcies per la vostra participació!
Com bé sabeu, el proper dijous, 21 de desembre és un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius i de qualsevol activitat extraescolar ordinària. El divendres 22 de desembre és el darrer dia del trimestre i
21 i 22 de desembre Llegeix més»
Aquest passat diumenge dia 17 des de l’Institut s’ha organitzat una exposició de projectes per col·laborar amb La Marató, i que ha aconseguit recollir la xifra màgica de 193,78€. Documentals, jocs educatius, maquetes i pòsters científics han fet gaudir a tothom qui ens ha visitat. 193,78 gràcies a l’alumnat de 1r de la ESO que
193,78 gràcies en nom de la recerca Llegeix més»
Dimecres, dia 20 de desembre, a les 15:15h tindrà lloc el concert “Estimem el Nadal” al pati de l’escola. Cliqueu la imatge per tenir més informació. Recordem, a més, que el dimarts 19 de desembre, els nens i nenes d’Infantil cantaran Nadales pels carrers de Sant Pol. La primera parada serà als quatre cantons a
Concert de Nadal ’17 Llegeix més»