ESO 2

Conta contes

Els alumnes de l’aula d’acollida han anat a explicar uns contes pels nens i nenes d’educació infantil durant tot el mes d’abril. Aprofitant que se celebra Sant Jordi, han practicat el català a través dels contes. Els alumnes des de 3r de primària fins a 4t d’ESO van començar a preparar els contes en el […]

Conta contes Llegeix més»

Setmana de la ciència

Del 7 al 16 de novembre el centre es va bolcar en la celebració de la Setmana de la Ciència. Des de l’àmbit CTM (Ciència, Tecnologia i Matemàtiques) es van organitzar diferents activitats per fomentar la curiositat i el coneixement científic entre tot l’alumnat, adaptant les propostes als diferents nivells educatius. Aquestes són les activitats

Setmana de la ciència Llegeix més»

2ESO al Matagalls

El passat divendres 17 d’octubre l’alumnat de 2n d’ESO vam realitzar una sortida de senderisme al parc natural del Montseny. Vam sortir des del Coll de Bordoriol i vam fer cim al Matagalls (1.697m), caminant una distància total d’uns 13 Km. Vam gaudir plegats de la natura envoltats d’un paisatge de tardor.

2ESO al Matagalls Llegeix més»

Enginy en marxa

Sabies que els cotxes elèctrics poden ser una solució sostenible, però només si l’energia que utilitzen prové de fonts renovables? L’alumnat de 2n d’ESO ha dedicat un mes a treballar de forma col·laborativa en un projecte dins l’àmbit CTM, que engloba les matèries de Física i Química, Tecnologia i Matemàtiques. [slideshow_deploy id=’20998′] El projecte consisteix

Enginy en marxa Llegeix més»

La Cursa

Sabies que els cotxes elèctrics poden ser una solució sostenible, però només si l’energia que utilitzen prové de fonts renovables? L’alumnat de 2n d’ESO ha dedicat un mes a treballar de forma col·laborativa en un projecte dins l’àmbit CTM, que engloba les matèries de Física i Química, Tecnologia i Matemàtiques. [slideshow_deploy id=’20308′] El projecte consisteix

La Cursa Llegeix més»

Som energèticament eficients?

Sabies que si tothom consumís la mateixa quantitat d’energia que els ciutadans europeus, necessitaríem els recursos de dos planetes Terra? L’alumnat de 2n d’ESO durant 4 setmanes ha estat treballant de forma col·laborativa en les tres matèries CTM: Física i Química, Tecnologies i Matemàtiques. El projecte consisteix en l’elaboració d’una auditoria energètica a l’institut per

Som energèticament eficients? Llegeix més»

Desplaça cap amunt
Ves al contingut