Eleccions Consell Escolar
Eleccions Consell Escolar Llegeix més»
Aquest curs, els alumnes de 3r d’ESO hem engegat, com a assignatura optativa, la creació de la revista Sant Pol News.
Des d’aquest curs, l’escola Sant Pau participa en el Laboratori de Transformació Educativa. La participació en aquesta xarxa educativa ens permetrà reflexionar sobre com estem educant als nostres alumnes i sobre quin camí volem seguir. També ens permetrà valorar la nostra tasca docent i la nostra visió sobre l’escola del S.XXI. El passat dijous, tot
L’escola al Laboratori de Transformació Educativa Llegeix més»
En el marc del Primer festival de fotografia documental de Sant Pol de Mar que s’inaugura avui 9 d’octubre, els nois i noies de 4t d’ESO han fet 6 sessions sobre llenguatge fotogràfic i documental.
Reunions pedagògiques amb famílies per grup classe
Llistat de classe – dia – enllaç al Meet per a cada reunió
Reunions Famílies Llegeix més»
Amb l’objectiu d’estar millor connectats i comunicats amb l’alumnat i les famílies hem activat, als nivells de 1r d’ESO i Batxillerat, el servei Edvoice d’Additio al centre.
Benvolgudes famílies, Aquí teniu la carta de benvinguda d’aquest curs, així com un breu document d’informació sobre l’inici de curs i el quadre d’entrades- sortides a l’escola. El document de la declaració responsable l’heu d’imprimir, omplir i fer arribar al/la tutor/a al llarg de la setmana vinent del 13 al 17 de setembre. Declaració responsable
Engeguem motors! INFORMACIONS INICI DE CURS Llegeix més»
Benvolgudes famílies, L’empresa de menjador ens ha fet arribar el document amb la convocatòria i l’ordre del dia de la reunió de menjador que es durà a terme, en format telemàtic, el proper dijous dia 16 de setembre a les 18:00h adreçada als usuaris del servei i especialment a l’alumnat de P3 i d’altres nivells
30 de juny és dia de tancament de curs, dia de compartir i adonar-se, de tot el que s’ha fet i, començar a esbossar el que serà el proper curs. 30 de juny és dia d’agrair, de tancar i acomiadar-se dels companys tot desitjant bon estiu, bon descans i molta sort. Avui ens ho hem