REFLEXIÓ SOBRE L’AVALUACIÓ
El passat dimecres 18 de maig vam poder gaudir d’un espai de reflexió sobre l’avaluació a l’escola amb les famílies que van venir a participar-hi. Valorem molt positivament totes les intervencions que es van compartir durant la trobada. Agraïm de nou la implicació dels participants i la seva col·laboració per construir plegats la transformació del […]
REFLEXIÓ SOBRE L’AVALUACIÓ Llegeix més»










