CdA Vall de Boí
L’alumnat de 4t d’ESO de l’Itinerari Científic + 1r de Batxillerat científic i tecnològic al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí. Després de tres de dies de treball de camp al camp d’aprenentatge de la vall de Boí, tornem a Sant Pol de Mar amb nous aprenentatges i experiències. Els alumnes de 4t d’ESO han analitzat el […]












