Conta contes

Els alumnes de l’aula d’acollida han anat a explicar uns contes pels nens i nenes d’educació infantil durant tot el mes d’abril. Aprofitant que se celebra Sant Jordi, han practicat el català a través dels contes.

Els alumnes des de 3r de primària fins a 4t d’ESO van començar a preparar els contes en el mes de març. Primer van triar llibres adequats pels nens d’educació infantil. Després van estar practicant el to, el volum, les veus i també la postura perquè els nens veiessin el llibre. Per acabar, van anar a les aules d’infantil a representar els contes.  

Escrit per: alumne d’Aula d’Acollida (2n d’ESO).

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut