Preinscripció i matrícula ESO

Jornada de portes obertes

Dimecres 6 de març a les 18 hores

Calendari de preinscripció i matrícula

Preinscripció ESO del 8 al 20 de març de 2024

Matrícula ESO del 18 al 26 de juny de 2024

Dates a tenir en compte per a la preinscripció

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 d’abril
  • Presentació de reclamacions: 17 a 22 d’abril
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril
  • Sorteig del número de desempat: 30 d’abril
  • Llista ordenada definitiva: 2 de maig
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): 29 de maig a 31 de maig
  • Oferta final de places escolars: 7 de juny
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny

Informacions sobre la preinscripció (Informació de la pàgina web del Departament d’Educació

Documentació preinscripció

• Sol·licitud preinscripció curs
    • Fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.
    • Fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
    • Fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne/a està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.

Documentació matrícula

• Fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o nena. Si no se’n disposa el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.
    • Fotocòpia carnet vacunes
    • Certificat d’empadronament col·lectiu (alumnes de la Pobla de Lillet, Guardiola de Berguedà i la ZER)
    • 3 fotografies