Participació destacada del nostre alumnat al certamen Mirada Jove 2025

El passat 24 d’abril es va celebrar l’acte d’entrega de premis del certamen Mirada Jove 2025, una iniciativa que té com a objectiu promoure la creativitat i l’expressió artística entre l’alumnat de primària, secundària, escoles de música i centres d’educació especial del Berguedà.

Aquest projecte està organitzat per Paulig, en col·laboració amb el Centre de Recursos Pedagògics (CRP) del Berguedà i Civitas Cultura.

Estem orgullosos d’anunciar que diversos grups d’alumnes del nostre centre han estat premiats pels vídeos que van presentar a les categories C i D del certamen.

Volem felicitar especialment els alumnes de 2n d’ESO: Sergi Vilalta, Laia García, Erik Vidal, Aina Españó, Carlota Estepa, Naia Granados, Avril Maita i Nia Ribera. I els de 4t d’ESO: Adrià Pons, Pol Torner, Artur Ramos, Kaserin Camacho i Marçal Alonso.

Enhorabona a tots i a totes per la vostra feina i implicació !

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut