Del 23 al 27 de març de 2026, un grup de 14 alumnes del centre ha participat en una mobilitat Erasmus al Liceo Scientifico V. de Caprariis (Itàlia), amb estada a la zona d’Avellino.
El programa ha combinat activitats acadèmiques i culturals. L’alumnat ha assistit a sessions a l’aula, ha participat en tallers —com el de salut i benestar— i ha compartit dinàmiques d’intercanvi cultural amb l’alumnat italià. Paral·lelament, el professorat ha pogut establir contacte amb altres àrees del centre, com el departament de robòtica.
Pel que fa a les activitats culturals, cal destacar la visita a Pompeia, on l’alumnat ha pogut conèixer de prop una ciutat romana conservada arran de l’erupció del Vesuvi (79 dC), així com la visita guiada a la ciutat de Nàpols i al museu Galleria d’Italia.
Aquesta experiència ha contribuït al desenvolupament de competències lingüístiques, culturals i socials, i ha afavorit l’intercanvi educatiu i personal entre l’alumnat participant.






































