Mobilitat Erasmus+: Liceo De Caprariis

La setmana passada, el nostre centre va acollir l’alumnat del Liceo De Caprariis (Itàlia), en el marc del programa Erasmus+.

Durant l’estada, els estudiants van participar en activitats conjuntes amb l’alumnat del centre, com tallers STEAM i experiències d’intercanvi educatiu, a més de conèixer les instal·lacions i el funcionament del centre.

El programa també va incloure activitats culturals, com una visita guiada a Balaguer, una estada a la biblioteca municipal amb la creació de bookfaces per Sant Jordi, i una recepció institucional a la Paeria de Balaguer.

A més, l’alumnat va participar en activitats vinculades a la sostenibilitat, com la visita a una exposició STEAM sobre qualitat de l’aire, i va gaudir de l’entorn natural amb una sortida a Sant Llorenç de Montgai.

Una experiència enriquidora que ha afavorit l’intercanvi cultural, la convivència i l’aprenentatge compartit entre centres europeus.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut