Imatge Irene Martínez Pérez
Dia de la Ciència a l'Institut Vidreres
per Irene Martínez Pérez - dijous, 8 novembre 2018, 11:08

Dins del marc de l'activitat "Dia de la ciència a les escoles 2018", avui ens ha visitat el Dr. Jordi Garcia-Fernández, catedràtic del Departament de Genètica, Microbiologia i Estadística de la Universitat de Barcelona.
Ha impartit una conferència adreçada als alumnes de 1r i 2n de batxillerat ...

Mostra la resta d'aquest tema
(169 paraules)

Imatge Irene Martínez Pérez
Concurs Internacional "Ciencia en Acción"
per Irene Martínez Pérez - dijous, 8 novembre 2018, 10:57

En Carles Alcaide de 1r de Batxillerat i la Carla Casals de 2n de Batxillerat han participat al Concurs Internacional "Ciencia en Acción" aquest mes d'octubre a Viladecans, Barcelona.

Moltes felicitats als participants!!!

Ciencia en Acción

Més fotografies de l'esdeveniment

Imatge Administrador/a Institut
Eleccions al Consell Escolar 2018
per Administrador/a Institut - dilluns, 5 novembre 2018, 16:21

Durant el mes de novembre tindrà lloc el procés de renovació de la meitat dels membres del Consell Escolar del centre.

Aquest procediment s'efectua cada dos anys i en el cas del nostre Institut suposarà l'elecció de 3 representants del sector de professorat, 2 del sector de pares i mares, 2 representants del sector d'alumnes i 1 representant del PAS (personal d'administració i serveis).

Al document adjunt trobareu més informació sobre els terminis de presentació de candidatures i data de les votacions. Us animem a participar-hi.