Avatar Irene Martínez Pérez
Pla Embolicata #StopAlumini de l'Institut de Vidreres
par Irene Martínez Pérez, mercredi 19 décembre 2018, 10:45

Aquest vídeo mostra l'acció que des del nostre institut vam fer per a la Setmana Europea de la Prevenció de Residus Tòxics 2018.
Projecte de l'Institut Vidreres. #StopAlumini i pla embolicata.

Avatar Administrador/a Institut
Visita al Banc dels Aliments
par Administrador/a Institut, lundi 17 décembre 2018, 13:17

Com cada any, l'alumnat de religió de 4rt d’ESO no hem faltat a la cita del Banc dels Aliments de Girona. Hem pogut comprovar el funcionament del magatzem central, participant directament en les tasques de voluntariat, classificant i empaquetant els aliments recollits al Gran Recapte de les comarques gironines. Ens ho hem passat bé i hem après la gran tasca social que fa aquesta associació.

Foto de grup

Més fotografies

Avatar Irene Martínez Pérez
Taller de reaccions químiques i itinerari urbà a Girona
par Irene Martínez Pérez, jeudi 6 décembre 2018, 17:13

El divendres 30 de novembre els alumnes de l'optativa de Física i Química han participat en  el Taller de Reaccions Químiques i també en l'Itinerari urbà de la pedra de Girona .En aquest darrer han fet un registre de l'itinerari amb Google Earth, tot marcant els waypoints i aplicant el que havien après a classe sobre el moviment.

Més fotografies de la sortida.