Avatar Irene Martínez Pérez
Escola Verda
par Irene Martínez Pérez, jeudi 11 octobre 2018, 11:43

El Programa d’Escoles Verdes és un projecte del Departament de Medi Ambient i d’Ensenyament. L’Institut Vidreres forma part d’aquesta xarxa de centres des de 2002 compromesa en l’educació per la sostenibilitat: alumnes, professorat, membres de l’escola i famílies es comprometen a tenir una actitud responsable i respectuosa vers el medi ambient i fer del nostre centre un espai més verd i sostenible.

Aquestes són les activitats programades per a aquest curs:

Taula d'activitats

Avatar Administrador/a Institut
Nota informativa adreçada a les famílies dels alumnes de l’Institut Vidreres
par Administrador/a Institut, vendredi 28 septembre 2018, 11:36

Dilluns 1 d’octubre hi ha convocada una vaga d’estudiants. La majoria dels alumnes d’ensenyaments post-obligatoris (Batxillerat i Cicle Formatiu) secundaran l’aturada. Tal i com estableix el procediment que regula l’exercici del dret de vaga dels alumnes, han informat amb la deguda antel·lació...

Lire le reste de la discussion
(112 mots)
Avatar Irene Martínez Pérez
Presentació del curs 2018-19
par Irene Martínez Pérez, jeudi 27 septembre 2018, 07:14

Aquesta setmana estan programades les reunions de presentació del curs a les famílies.

• 1r i 2n ESO. Dilluns 24 de setembre a les 19.00 h.
  • 3r i 4t ESO. Dimarts 25 de setrembre a les 19.00 h.
  • Batxillerat i Cicle Formatiu (Sistemes microinformàtics i xarxes). Dimecres 26 de setembre a les 19.00 h.
A...Lire le reste de la discussion
(121 mots)