Visita a la xarxa de clavegueram

Un grup d’alumnes de 4t ESO està desenvolupant el seu Aprenentatge i Servei (APS) amb relació al cicle de l’aigua a la ciutat de Barcelona. En el marc del programa d’educació ambiental “Com funciona Barcelona?”, aquest APS vol aportar eines, recursos i coneixements que ajudin a comprendre la importància del funcionament ecològic i sostenible de la ciutat a través dels processos, equipaments, infraestructures i instal·lacions que el fan possible.

L’alumnat va conèixer el clavegueram, un sistema complex que canalitza les nostres aigües residuals per dur-les fins a una planta pel seu tractament. Gràcies a dues monitores i tres tècnics, el passat dijous vam poder visitar, descobrir i viure en directe una part d’aquesta estructura bàsica per la nostra salut i el medi ambient. Una visita molt interessant! Per raons de seguretat, tan sols hem pogut fer fotografies d’una única zona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>