Erasmus +

Fa poc el nostre institut es va assabentar de la seva participació en l’ERASMUS+ (European Region Action Scheme for the Mobility of University Students) és un programa per a conèixer com s’ensenya i com s’aprèn en d’altres llocs d’Europa. Dins d’aquest programa hi ha 88 centres educatius de Catalunya que han estat seleccionats per formar part del Consorci Europeu per a la Transformació Educativa (CETE+). L’institut Sant Elm és un d’aquests 88 centres que podrà participar en un programa d’Erasmus, concretament en un Erasmus KA121. Aquest projecte consisteix bàsicament en el fet que, de cada un dels centres escollits, un professor farà una mobilitat, és a dir, se n’anirà a una altra part d’Europa per aprendre sobre l’ensenyament d’aquell lloc. Encara no se sap quin professor de l’institut Sant Elm gaudirà d’aquesta oportunitat el mes d’abril ni a quin lloc anirà, però ja hi ha tres professors voluntaris, d’entre els quals se’n triarà un.

Per altra banda, s’ha convocat un concurs per seleccionar el logotip que tindrà el CETE+. Cada institut escollit per a aquest programa n’ha dissenyat un i aquests dies s’està votant per escollir el millor, d’entre els 88. L’institut Sant Elm ha decidit assignar la tasca als alumnes de quart d’ESO i d’aquests, s’ha escollit el més adequat i més original. Estigueu pendents de les xarxes socials de l’institut Sant Elm, ja que, molt aviat, anunciaran el logo guanyador.

Aura Pujol (1r d’ESO)

#canaldereporters.