Ens visita David Cirici!

L’escriptor David Cirici fa una xerrada a l’institut Sant Elm amb alumnes de 3r d’ESO

El passat 24 de gener el nostre institut va rebre la visita de David Cirici, escriptor, guionista, publicitari i autor del llibre Els incendiaris que ha sigut llibre de lectura de Català dels alumnes de 3r X,Y d’ ESO en aquest primer trimestre.

Els nostres alumnes van poder compartir aquesta xerrada amb ell i així poder conèixer una mica més aquest autor que ha estat guanyador d’un gran nombre de premis literaris com el Crítica Serra d’Or, el Prudenci Bertrana o el Sant Jordi de novel·la, entre d’altres.

Van participar de manera molt activa amb un munt de preguntes ben interessants que els van permetre desvetllar algun dels secrets del llibre que havien llegit, del seu autor i del món de l’escriptura en general.

Va ser una bona oportunitat per acostar-se al món de la literatura i la lectura. Lletres a les Aules és un programa de la ILC i el Departament d’Eduació per al foment de la lectura, promoció i difusió de la literatura. Esperem que hi hagi noves ocasions per repetir-ho!