L’Institut Sant Elm amb la Marató
Un any més des de l’Institut Sant Elm hem volgut ajudar a recaptar diners per la Marató de TV3 i Catalunya ràdio.
L’Institut Sant Elm amb la Marató Llegeix més »
Un any més des de l’Institut Sant Elm hem volgut ajudar a recaptar diners per la Marató de TV3 i Catalunya ràdio.
L’Institut Sant Elm amb la Marató Llegeix més »
Els alumnes de 1r d’ESO, dins de la matèria de PROJECTES han organitzat un concurs de Portes nadalenques a l’institut.
Avui els alumnes d’Amàlisi Musical de 2n de batxillerat han visitat i usat els estudis Ultramarinos situat a la població de Sant Feliu de Guíxols.
Visita als estudis de gravació “Ultramarinos” de Sant Feliu de Guíxols Llegeix més »
Els alumnes de 1r i 3r d’ESO s’han reunit dins el programa Acompanyem-nos. Aquest programa aparella els alumnes nous al centre amb els seus padrins de 3r que els ajudaran a integrar-se en el centre i a resoldre alguns dels conflictes.
Acompanyem-nos curs 22/23 Llegeix més »
Cuento porque creo en el poder de la palabra”
“Contes africains, tradition orale et immersion” Llegeix més »
Avui ens han visitat els membres de la unitat canina de la policia local de Sant Feliu. Ens han fet una xerrada sobre substàncies tòxiques.
Visita al centre de la Unitat Canina Llegeix més »
Ahir desprès de molts mesos de feina, els nostres alumnes de 2n de batxillerat van defensar els treballs de recerca. Va ser una tarda de molts nervis!
Presentació dels treballs de recerca de 2n de Batxillerat. Llegeix més »
Els alumnes de primer hem anat de colònies a Bàscara al moli nou de Calabuig. Hem fet unes convivències molt gratificants i divertides !!!!
Colonies de 1r d’ESO Llegeix més »
Comencem projectes a 2n amb una dinàmica de jocs de taula per començar a treballar les intel.ligències múltiples.
Projectes a 2n d’ESO Llegeix més »