Mardescrites

A partir d’ara, podeu accedir al blog Mardescrites a través del menú de la pàgina web de l’institut,  a l’apartat d’enllaços útils. El blog, l’elabora un grup d’alumnes de tercer de l’ESO d’aquest institut que es va apuntar a l’optativa de blog-revista.
La redacció està formada… Llegeix més»

Aturada 2 d’octubre

El dilluns 2 d’octubre a les 12, la comunitat educativa es va sumar a les concentracions convocades a tot el país de rebuig als fets violents de l’1 d’octubre.
Cliqueu sobre la imatge per veure el vídeo.

Visita al museu Thyssen dels alumnes d’Aula Oberta

Els 9 alumnes de 3r d’ESO de l’Aula Oberta han visitat l’exposició “Un món ideal: Van Gogh, Gaugin, Vasarely” en el Monestir. Han tingut l’oportunitat de veure uns quadres de la col.lecció Thyssen extraordinaris i així ho han comentat. En acabar hem pujat a la Torre del fum i han descobert la Porta Ferrada des de ben aprop.
Ha estat una sortida profitosa  i el més interessant és que la tenim a Sant Feliu, a deu minuts a peu!

Començament de curs

Benvolguts

El proper dijous, dia 14 de setembre,  comença el nou curs escolar 2017-2018

L’horari d’aquest primer dia és el següent:

9h-11h:​ 1ESO i 2ESO
11h-12.30h​ 3ESO i 4ESO
12.30h-14h ​1r i 2n BATX.

Us desitgem molt bon curs a tots i a totes.