l’Hora del Codi a l’Institut Sant Andreu

Vivim en un món envoltat de tecnologia. I sabem que qualsevol que sigui el camp que els alumnes escullin per entrar en l’edat adulta, la seva capacitat per tenir èxit cada vegada més dependrà de la comprensió que tinguin sobre com funciona la tecnologia.

És per això que l’Institut Sant Andreu ha participat en l’esdeveniment d’aprenentatge més gran: L’Hora del Codi, en la setmana de les Ciències Informàtiques a l’Educació (Desembre 7-13). Més de 100 milions d’alumnes arreu del món han participat en aquesta experiència.

La nostre Hora del Codi és una declaració de que l’Institut Sant Andreu està disposat a ensenyar aquestes habilitats fonamentals del segle XXI. És una oportunitat més per innovar l’educació al nostre centre.

Hi ha participat els alumnes de 4t de l’ESO. Busca’ns al mapa del món!!!

Enhorabona per la feina feta!!

Tots els esdeveniments Mon. Espanya