Un grup d’alumnes d’ESO participa en el 12è concurs de Webs de ciència

Logo 12è Concurs de WEBS de CIÃ?NCIA

Un grup de 17 alumnes d’ESO presenten la feina que van fer el curs passat durant un crèdit variable de matemàtiques al 12è concurs de Webs de ciència.

Concurs de pàgines web de temàtica científica convocat pel Departament d’Educació i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), en el marc de la celebració de la Setmana de la Ciència.

Gaudiu de la seva feina:

Geometria amb GeoGebra
Foto del grup

14/11/2007 ja es poden veure tots els treballs seleccionats i el veredicte del jurat.

Des del 30/11/2007 fins el 14/12/2007 el treball ha estat anunciat a la portada de la XTEC (Xarxa Telemàtica Educativa de Catalunya)

Imatge de la portada de la XTEC

També apareix a l’edició de desembre de 2007 del ButlleTIC de la XTEC. Butlletí que s’envia per correu electrònic a tots els usuaris de la XTEC.

ButlleTIC (les notícies TIC de la XTEC)

La notícia ha quedat classificada dins General i Matemàtiques.

També ens anuncien a XTEC | Escola oberta | Matemàtiques | Geometria